مذمت کی: مجرمانہ اصل

مذمت کی: مجرمانہ اصل

مذ مت کی گئی: مجرمانہ اصل (یوروپ میں جس کی حیثیت سے مذمت کی جاتی ہے) ایک پہلا فرد بقا کا ہارر ویڈیو گیم ہے جس کو Monolith Productions نے تیار کیا اور سیگا کے ذریعہ شائع کیا۔ اسے 2005 میں ایکس بکس 360 پر مائیکرو سافٹ ونڈوز ورژن 2006 میں جاری کیا گیا تھا۔

مذمت کی گئی: فوجداری اصل میں ہنگامے لڑانے اور پہیلی کو حل کرنے پر زور دیتا ہے ، جس میں انگلیوں کے نشانات تلاش کرنا اور شواہد اکٹھا کرنا شامل ہیں۔

رہائی کے بعد ، مذمت کی ملاقات بہت سارے مجموعی اور نقادوں کے ذریعہ اعتدال سے اچھے اچھے جائزوں سے ہوئی۔ بہت سارے جائزہ نگاروں نے اس کی کہانی کی نشاندہی اور ترقی کی کمی کو کھیل کی سب سے بڑی غلطی قرار دیا۔ بازیافت کے طور پر ، کھیل کے ٹھوس کنٹرول اور ہارر جنر کے تازہ ترین انداز کی تعریف کی گئی۔ مذمت 2: بلڈ شاٹ کے عنوان سے ایک سیکوئل ، سن 2008 میں ایکس بکس 360 اور پلے اسٹیشن 3 کے لئے ریلیز کیا گیا تھا۔ دیگر میڈیا فارموں میں انٹرنیٹ پریکویل اور مذمت کی گئی فرنچائز کو بڑھانے کے لئے فلموں کی موافقت شامل ہے۔ ڈویلپرز نے خاموشی کے آف لیمبس اور سیون جیسی فلموں کو کھیل کے لئے پریرتا کے طور پر پیش کیا ہے۔

مذمت کی: مجرمانہ اصل

گیم پلے

لڑائی، لڑاکا

اگرچہ یہ کھیل مکمل طور پر پہلے فرد کے نقطہ نظر سے کھیلا جاتا ہے (صرف کٹ مناظر کے لئے ٹوٹا ہوا ہے) ، لیکن یہ روایتی فرسٹ پرسن شوٹر نہیں ہے۔ آتشیں اسلحہ موجود ہے ، لیکن یہ کچھ غیر معمولی ہیں۔ پہلے شخص کے نقطہ نظر سے دوسرے بہت سے کھیلوں کے برعکس ، اگرچہ ، آتشیں اسلحے خاص طور پر مہلک ہوتے ہیں ، اور اکثر وہ ایک ہی شاٹ سے دشمنوں کو ہلاک کرتے ہیں۔ جو بندوقیں پائی جاسکتی ہیں ، یا دشمنوں سے لی جاسکتی ہیں وہ تب تک ہی اچھی ہیں جب تک کہ رسالہ میں موجودہ بارود جاری رہے گا۔ ایک بار جب یہ ختم ہوجائے تو ، بندوق کی بٹ کو بطور ہتھیار استعمال کیا جاسکتا ہے۔ معاملات کو مزید پیچیدہ بنانے کے لئے ، دشمن ایک ہی بارودی ذخائر سے آتشیں اسلحہ چلاتے ہیں ، یعنی ایک بار جب دشمن کو روانہ کردیا گیا تو ، کھلاڑی کو صرف وہی ملتا ہے جو لڑائی سے بارود بچا تھا۔ اس سے کھلاڑیوں کو آتشیں اسلحہ لے جانے والے دشمنوں پر جلد حملہ کرنے کی ترغیب ملتی ہے۔

مذمت کی: مجرمانہ اصل

اس تجربے کی توجہ کا مرکز اصلاحی ہنگامے پر ہے ، جس سے کھلاڑیوں اور دشمنوں کو اپنے آس پاس کے ماحول جیسے پائپ ، لاکر کے دروازے ، بیلچے ، اور 2x4s سے ہتھیار جمع کرنے یا ان سے نکالنے کی اجازت دی جارہی ہے۔ کھیل کے ڈویلپرز نے اس لڑائی کو ‘وسرسل’ کے طور پر بیان کیا۔ ایک تیز کِک ہاتھ سے پکڑے ہوئے ہتھیار کے بغیر ، یا اس کے ساتھ ساتھ حملہ کرنے کے لئے دستیاب ہے ، اور مختلف سمتوں اور ترتیب میں ، جیسے بائیں سے دائیں یا اوور ہیڈ پر حملے کیے جاسکتے ہیں ، لیکن جنگی کمبو سسٹم کو استعمال نہ کرنے کے لئے قابل ذکر ہے ، اسی طرح کے عنوانات جیسے کرڈیکلز آف رڈک: کسائ بے سے فرار۔ بہت سے معاملات میں ، کامیاب ہٹانے سے پہلے اور اس کے بعد دونوں کو مسدود کرنا ضروری ہے۔ جب کھلاڑی اپنے گھٹنوں پر ہوتا ہے جیسے ہیڈ بٹ لگانا یا گردن توڑنا ، کھلاڑی “فائننگنگ موو” بھی کرسکتا ہے۔

مصنوعی ذہانت دشمنوں کے ذریعہ دکھائی دیتی ہے تاکہ کھلاڑی اپنے پاؤں پر ملتے جلتے کھیلوں سے کہیں زیادہ سوچیں۔ دشمن آسانی سے کسی پوشیدہ جگہ سے نمودار ہونے سے کھلاڑی کو حیرت میں ڈال کر بھاگنے اور موثر طریقے سے چھپنے کے قابل ہوتے ہیں۔ دشمن کو غیر موثر وقت پر روکنے کے لئے کھلاڑی کو چالاک کرنے کے ل effectively دشمن کو بھی موثر انداز میں ہمکنار کیا جاسکتا ہے ، اور اصلی حملے پر خود کو کھلا چھوڑ دیا جائے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *