سونے کے دوران، سوتے ہوئے، نیند میں

سونے کے دوران، سوتے ہوئے، نیند میں

سونے کے دوران، سوتے ہوئے، نیند میں ویڈیو گیم ہے جو مائکرو سافٹ ونڈوز ، او ایس ایکس ، لینکس ، پلے اسٹیشن 4 اور ایکس بکس ون کے لئے نارویجن ڈویلپر کرل بائٹ اسٹوڈیو نے تیار کیا ہے۔ یہ پی سی کے لئے شمالی امریکہ میں 29 مئی 2014 کو جاری کیا گیا تھا۔ پلے اسٹیشن 4 ورژن 10 دسمبر 2015 کو جاری کیا گیا تھا جب کہ ایکس بکس ون ورژن 3 جون 2016 کو جاری کیا گیا تھا۔ ایک نیند میں شامل: نیند: بڑھا ہوا ایڈیشن 2 نومبر 2017 کو پی سی کے لئے جاری کیا گیا تھا ، اور بعد میں PS4 ، ایکس باکس ون کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ اور نائنٹینڈو سوئچ 29 مئی ، 2019 کو

سونے کے دوران، سوتے ہوئے، نیند میں

گیم پلے

نیند میں ایک فرد فرد کی تلاش کا کھیل ہے جو چھوٹا بچہ دیکھنے میں آتا ہے۔ کھلاڑی کرسر کو چلنے پھرنے یا گھومنے پھرنے کے لئے منتقل کرسکتا ہے ، جس کا بعد والا تیز تر ہوتا ہے اور جس راستے میں رکاوٹیں کھڑی کرتا ہے ان سے گزرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ بھاگنا بھی ایک دستیاب آپشن ہے ، اگرچہ اگر کھلاڑی بہت زیادہ عرصے کے لئے کیا جاتا ہے تو گر جائے گا۔ کھلاڑی بات چیت کرسکتا ہے اور چیزوں کو دھکیل سکتا ہے اور دروازے اور کھڑکیوں کو کھول سکتا ہے۔ بعض اوقات ، دروازے کھولنے کا ہینڈل کھلاڑی تک پہنچنے کے ل too بہت لمبا ہوتا ہے ، ایسی صورت میں کھلاڑی کو اضافی اونچائی کے لئے کرسیاں دھکیلنا اور چڑھنا پڑتا ہے۔ کرسیاں کے علاوہ ، کھلاڑی بکس ، ٹیبلز اور مختلف چیزوں پر چڑھ سکتا ہے تاکہ وہ ناقابل رسا نشانیوں اور بلندیوں تک پہنچ سکے۔ کچھ چیزوں کو بھی تھامے رکھنے کے ساتھ ساتھ پکڑا جاسکتا ہے۔ دوسرے کو انوینٹری میں محفوظ کیا جاسکتا ہے اور بعد میں استعمال کے ل again دوبارہ باہر لے جایا جاسکتا ہے۔

بیشتر کھیل کے ل the ، اس کھلاڑی کے ساتھ ٹیڈی نامی ایک سنجیدہ ٹیڈی بیئر ہوتا ہے ، جو چھوٹا بچہ کے والد کی سالگرہ پر مشتمل ہوتا ہے۔ کھلاڑی ٹیڈی کو گلے لگا سکتا ہے ، جو روشنی کا اخراج کرتا ہے جو کھلاڑی کو گہرے ماحول میں گھومنے پھرنے میں مدد کرتا ہے۔ روشنی تھوڑی دیر کے بعد ختم ہوجائے گی ، لیکن اگر استعمال نہ کیا گیا تو وہ ری چارج ہوجائے گی۔ اگر کھلاڑی ٹیڈی کو گرا دیتا ہے ، جو ہمیشہ ہوتا ہے جب بھی وہ پائپوں کے ذریعہ کسی نئی سطح یا ماحول میں سلائیڈنگ سے آتے ہیں تو ، اسے دوبارہ پیش قدمی کرنے سے پہلے اسے اٹھانا پڑے گا۔

سونے کے دوران، سوتے ہوئے، نیند میں

سارے کھیل کے دوران ، کھلاڑی دو راکشسوں کے ساتھ آتا ہے: ایک نسائی شخصیت جو پہلے تین درجے کو ہینٹ کرتی ہے ، اور ایک خندق کوٹ پہننے والی شخصیت جو حتمی درجے کا شکار ہوتی ہے۔ راکشسوں کے ظہور کا اشارہ بینائی کی دھندلاپن ، آوازوں کی دھندلاہٹ سے ہوتا ہے ، اور نسائی شخصیت کے معاملے میں ، ایک آہستہ آہستہ لولی (ٹرولمرس وگگسینگ [sv] ، “ٹرولمیرس لوری”) نے جس کے بارے میں ہمت کی۔ راکشسوں کو روکنے کا کوئی طریقہ نہیں ہے۔ اگر وہ ظاہر ہوتے ہیں تو ، کھلاڑی کو بھاگنا پڑے گا یا جب تک وہ دور نہ جائیں تبلیغوں یا کرسیوں کے نیچے چھپائیں۔ اگر کھلاڑی راکشسوں سے بچنے کے ل enough فوری نہیں ہوتا ہے تو ، ایک مختصر سنیماٹک راکشسوں کو دکھائے گا کہ وہ کھیل کو ختم کرتا ہے جس کے نتیجے میں ایک کھیل ختم ہوجاتا ہے اور اس کے بعد ایک سکرینر کے ساتھ ایک سکرین جاری رکھتا ہے۔ پیسفیر پر کلک کرنے سے کھیل آخری چوکی سے دوبارہ شروع ہوتا ہے۔ کھلاڑی دوسرے کھیلوں سے بھی کھیل ختم کرسکتا ہے ، جیسے پانی میں گرنا یا کھائیوں میں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *