ایلن ویک کا امریکی ڈراؤنا خواب

ایلن ویک کا امریکی ڈراؤنا خواب

ایلن ویک کا امریکی ڈراؤنا خواب ایلن ویک کا امریکن ڈراؤنے خواب ایک ویڈیو گیم ہے جو ریمیڈی انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور مائیکروسافٹ اسٹوڈیوز کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ یہ گیم اپنے پیشرو ، ایلن ویک کی ڈاؤن لوڈ کے قابل فالو اپ ہے ، لیکن یہ ایک سیکوئل فی سیکنڈ نہیں ہے ، بلکہ کائنات میں اسپن آف کے طور پر کام کررہا ہے۔ [1] یہ گیم ایک ایکس باکس 360 عنوان ہے اور یہ 22 فروری 2012 کو دنیا بھر میں جاری کیا گیا تھا۔ مائیکرو سافٹ ونڈوز کا ورژن 22 مئی 2012 کو شمالی امریکہ میں ، 29 جون 2012 کو یورپ میں اور 15 نومبر 2012 کو آسٹریلیا میں جاری کیا گیا تھا۔

ایلن ویک کا امریکی ڈراؤنا خواب

اپنے پیشرو کی طرح ، کھیل کو زیادہ تر مثبت جائزے ملے۔ ایلن ویک کے پاگل اثر و رسوخ کے موضوعات ، سیاہ کامیڈی ٹراپس کو استعمال کرتے ہوئے ، ایلن ویک کو پاگل پن سے متاثر کرنے والے ، تنہائی ، روشنی کے مقابلے میں اندھیرے ، اور خلوص کے ابتدائی موضوعات سے تنقید کرنے والوں نے اسلوب اور لہجے کی تبدیلی کی تعریف کی۔

کہانی

امریکن ڈراؤنے خواب کی پلاٹ کو افسانوی ٹی وی شو ، نائٹ اسپرنگس کے ایک واقعہ کی داستان سے تیار کیا گیا ہے ، جو گودھولی زون کے انداز کی پیروی کرتا ہے اور اصل ایلن ویک میں ٹیلی ویژن اسکرینوں پر نمودار ہوا۔

ایلن ویک کا دوست اور منیجر بیری موٹل کے کمرے میں سویا ہوا ہے۔ اس بیان میں واضح کیا گیا ہے کہ ایلن “اندھیروں کے ہیرالڈ” ، مسٹر سکریچ کا پیچھا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں ، جو ایک تاریک طاقت کے ذریعہ ایلن کا شیطان ڈوپلگنجر ہے۔ سکریچ پر عزم ہے کہ وہ اپنی ہر چیز ، جس میں ایلن سے پیار کرتی ہے ، اپنی بیوی ، ایلس سمیت چھین لیں۔ ایلن ، “روشنی کا چیمپئن” ہونے کی حیثیت سے ، حقیقت کو دوبارہ سے لکھنے کی صلاحیت رکھتے ہیں ، اور وہ واشنگٹن میں کالڈرون جھیل سے اپنا فرار لکھنے میں کامیاب رہے تھے۔ وہ ایریزونا کے چھوٹے سے شہر نائٹ اسپرنگس کے قریب پہنچ گیا اور اسے معلوم ہوا کہ وہ قریب دو سالوں سے حقیقی دنیا سے لاپتہ ہے۔

ایلن ویک کا امریکی ڈراؤنا خواب

مسٹر سکریچ کے زیر کنٹرول متعدد دشمنوں کے ساتھ قریب ہی ایک تیل ڈریک پھوٹ پڑا۔ روشنی ڈھونڈتے ہوئے ، ایلن ایک قریبی موٹل سے دوڑتا ہے ، جہاں اس کا مقابلہ ایما سلوان سے ہوتا ہے ، جو پہلے سمجھے کہ وہ مسٹر سکریچ ہے ، چونکہ وہ ایک جیسے دکھائی دیتے ہیں۔ وہ ایلن کو بتاتی ہے کہ سکریچ رات سے پہلے ہی موٹل میں تھا ، اور ایلن کو ٹائپ رائٹنٹ پیج فراہم کرتا ہے ، جو حقیقت کو تبدیل کرنے کا ایک طریقہ ہے کہ ڈریک کو تباہ اور دشمنوں کو روک سکے۔ ایلن اپنی ہدایات پر عمل کرتا ہے ، جس کی وجہ سے الکا مصنوعی مصنوعی سیارہ سے ٹکرا جاتا ہے ، اور اسے زمین کی طرف تکلیف دہ بنا دیتا ہے ، جہاں وہ پھر تیل کے نشان سے ٹکرا جاتا ہے۔ جبکہ ایلن دور یہ کام انجام دے رہا ہے ، تاریک قوتیں ایما کو کھا جاتی ہیں۔

اشارے کے بعد ، اسے موٹل سے ملا ، چابیاں کے سیٹ کے ساتھ ، ایلن قریبی رصد گاہ کی طرف روانہ ہوا۔ وہیں ، ڈاکٹر ریچل میڈو ، جنہوں نے مسٹر سکریچ سے بھی پہلے ملاقات کی تھی ، سیٹلائٹ کے مدار سے باہر ہٹ جانے سے ٹھیک پہلے بھیجے گئے ایک پراسرار سگنل کا پتہ لگارہے ہیں۔ راحیل ایلن کو بتاتی ہے کہ مسٹر سکریچ اس اشارے میں بہت دلچسپی رکھتے تھے ، اور ایلن کا کہنا ہے کہ اس میں اندھیرے سے لڑنے کی کلید ضرور ہونی چاہئے۔ مکمل سگنل حاصل کرنے کی کوشش کے دوران ، رصدگاہ کا دوربین تاریکی کے ذریعہ توڑ پھوڑ کا شکار ہے ، جس سے ایلن کے اس یقین کو تقویت ملتی ہے کہ اس اشارے میں اس کی ضرورت ہے۔ نقصان کو ٹھیک کرنے کے بعد ، سگنل کا ایک حصہ اس کے ذریعے آتا ہے جو کہانی کے صفحے میں ترجمہ ہوتا ہے: ایک نئی حقیقت جس کو ایلان شاید نافذ کرسکتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *