اندر کا شیطان

اندر کا شیطان

اندر کا شیطان ایول انور [ایک] ایک تیسرا شخص کی بقا کا خوفناک ویڈیو گیم ہے جو ٹینگو گیم ورکس نے تیار کیا ہے اور اسے بیتیسڈا سافٹ ورکس نے شائع کیا ہے۔ گیم ریذیڈنٹ ایول سیریز کے تخلیق کار شنجی میکامی نے ہدایت کی تھی اور اسے اکتوبر 2014 میں پلے اسٹیشن 3 ، پلے اسٹیشن 4 ، ایکس بکس 360 ، ایکس بکس ون اور مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے دنیا بھر میں جاری کیا گیا تھا۔ [1

کھیل کے مرکزی کردار سیبسٹین کاسٹیلانوس پر ہوتے ہیں کیونکہ اسے ایک ایسی مسخ دنیا میں کھینچا جاتا ہے جس کی وجہ سے رات کے خوابوں کی جگہیں اور خوفناک مخلوق ہے۔ تیسرے شخص کے تناظر میں کھیلے جانے والے ، کھلاڑی بدنما خواب جیسے دشمنوں کا مقابلہ کرتے ہیں ، بشمول مالکان ، بندوقیں اور ہنگامی ہتھیاروں کا استعمال کرتے ہیں ، اور سطحوں کے ذریعے ترقی کرتے ہیں ، پھنسے سے گریز کرتے ہیں ، چپکے کا استعمال کرتے ہیں اور جمع کرنے والے سامان کی تلاش کرتے ہیں۔

اندر کا شیطان

بدی کے اندر رہائی کے بعد عام طور پر مثبت استقبال ہوا۔ تعریف زیادہ تر کھیل کے خوفناک عناصر اور ماحول پر مبنی تھی ، جبکہ تنقید کو کھیل کی کہانی ، کرداروں اور تکنیکی امور پر بھی ہدایت کی جاتی تھی۔ ایک سیکوئل ، دی ایول انور 2 ، 13 اکتوبر 2017 کو جاری کیا گیا تھا۔

گیم پلے

واحد کھلاڑی کی کہانی ابواب میں ترتیب دی گئی ہے ، جسے کھلاڑی کہانی کے ذریعے ترقی کرنے کے لئے مکمل کرتے ہیں۔ یہ کھیل کسی تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے کھیلا جاتا ہے جس میں سپلائی کے لئے خطرہ پیدا کرنا اور لڑنا یا دوڑنا کب سیکھنا اس کھیل کے خطرات سے بچنے کے لئے اہم عوامل ہیں۔  اس طرح کے خطرات میں شامل ہیں: ریچھ کے جال ، خار دار تالے ، بم اور سپائک ٹریپ۔ ‘پریتوادت’ ، کھیل کا سب سے عام دشمن enemy ایک طویل حصے والے ، لمبے بالوں والے ، رینگنے والی مخلوق ، ‘ری بورن لورا’؛ رویک ، کھیل کا اصل مخالف؛ ‘کیپر’ ، ایک بڑا انسان جس میں ایک سر کے طور پر محفوظ ہے جو ایک بڑے گوشت ٹینڈرائزر ہتھوڑا کا استعمال کرتا ہے۔ اور ‘سادسٹ’ ، ایک بڑے انسان جس نے اپنے چہرے پر دھیرے دار دھات کا نقاب پہنا ہوا تھا ، جس میں خون میں ڈھکنے والی زنجیر کی چادر چلائی گئی تھی۔

اندر کا شیطان

فلم کا مرکزی کردار سیبسٹین کاسٹیلانو کو ماحول اور ایسی چیزوں کا استعمال کرنے کی ضرورت ہے جو اسے زندہ رہنے کے ل find مل سکے۔ کھیل کی دنیا اسکرپٹڈ واقعات کے دوران اور کھلاڑیوں کے عمل کے نتیجے میں ، مقامات میں ردوبدل کرنے اور نئی راہیں پیدا کرنے یا کھلاڑی کو نئے علاقوں میں ٹیلی پورٹ کرنے کے نتیجے میں تبدیل ہوسکتی ہے۔ صحت کی بحالی کے ل Cas کاسٹیلانو کو طبی اشیاء کا استعمال کرنا چاہئے۔ ان میں سے کچھ اشیاء عارضی طور پر عصبی اثرات مرتب کرتی ہیں۔ پورے کھیل میں چھپی ہوئی ‘گرین جیل’ کی شیشیوں کو جمع کرکے ، کھلاڑی کاسٹیلانوس کی صلاحیتوں کو اپ گریڈ کرسکتے ہیں۔ مزید گولہ بارود ، اضافی صلاحیت اور اضافی صحت کچھ اپ گریڈ ہیں۔ [5

کھلاڑیوں کے پاس ‘سیف ہیون’ کے نام سے ایک محفوظ گھر ہے جس تک اسکرپٹڈ واقعات کے دوران اور آئینے ڈھونڈ کر حاصل کیا جاسکتا ہے۔ سیف ہاؤس ایک ذہنی اسپتال ہے اور اس میں کئی قابل رسائی علاقوں جیسے سیونگ پوائنٹ ، ایک اپ گریڈ روم (جہاں کھلاڑی سیبسٹین کی صلاحیتوں کو اپ گریڈ کرسکتا ہے) ، اور محفوظ کمرے جہاں اسٹوریج سیفس کھولنے کے لئے چابیاں استعمال کی جاتی ہیں جس میں کارآمد اشیاء جیسے سبز ہیں جیل اور گولہ بارود۔ یہ چابیاں کھیل کی سطح پر چھپے ہوئے ‘میڈونا’ مجسموں کو ڈھونڈنے اور توڑنے کے ذریعہ جمع کی گئیں ہیں۔ تتیانہ نامی ایک نرس موجود ہے جو سیبسٹین کو سلامی پیش کرتی ہے جب وہ سیف ہاؤس کو ٹیلیفون کرتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *