اجداد: ہیومن ہائڈ اوڈیسی

اجداد: ہیومن ہائڈ اوڈیسی

اجداد: ہیومن ہائڈ اوڈیسی : ہیومنائف اوڈیسی تیسرا شخص بقا کا کھیل ہے جو پناچے ڈیجیٹل گیمز کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور نجی ڈویژن کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ اسے مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے 27 اگست ، 2019 کو جاری کیا گیا تھا ، اور یہ 6 دسمبر 2019 کو پلے اسٹیشن 4 اور ایکس بکس ون کے لئے ریلیز ہوگا۔ [1] کھیل میں ، کھلاڑی پریمیٹ کے ایک نسب کو کنٹرول کرتے ہیں اور ان کو یہ کام سونپا جاتا ہے کہ وہ اس کی بقاء کو پراگیتہاسک افریقہ میں یقینی بنائے اور اس کے ارتقا میں آسانی پیدا کرے۔ پیٹیرس ڈیلی سلیٹس کا قاتل کے عقائد کی رہائی کے بعد پہلا کھیل ہے: اخوت۔

اجداد: ہیومن ہائڈ اوڈیسی

گیم پلے

بزرگوں: ہیومنائڈ اوڈیسی ایک بقا کا کھیل ہے جو تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے کھیلا جاتا ہے۔ کھیل میں ، کھلاڑی ایک پرائمی قبیلے کے ممبر کو کنٹرول کرتے ہیں اور انہیں کھانے ، پینے اور نیند کے ذریعے کھلاڑی کے کردار کی صحت کا انتظام کرنا پڑتا ہے۔ [2] کھیل ایک افریقی جنگل میں شروع ہوتا ہے ، ایک کھلی دنیا ، خطرے سے بھری ہوئی جس میں مچائیرڈوس ، میٹریڈیوچوئیرس ، کروکوڈیلس تھوربجرارسنونی ، اڈکروکا ہائیناس ، افریقی راک پائتھون ، دیو موئن ایس اوٹرس ، افریقی بھینس اور بہت کچھ شامل ہے۔ کھلاڑی جنگل میں کسی بھی درخت پر چڑھ سکتے ہیں ، اگرچہ کھلاڑی کا کردار اگر نیچے گرتا ہے تو اس کی ہڈیاں ٹوٹ جاتی ہیں۔ جیسے جیسے کھلاڑی ترقی کرتے ہیں ، کھلاڑیوں کی تلاش کے ل new نئے شعبے کھول دیئے جاتے ہیں۔ جب ایک پریمیٹ نئے مقامات کی تلاش کر رہا ہے یا شکاریوں کے ذریعہ شکار کیا جاتا ہے تو ، یہ “خوف” کی کیفیت میں داخل ہوجائے گا جس پر روشنی کی چمکتی ہوئی مچھوں کی تلاش کرکے قابو پایا جاسکتا ہے ، ورنہ یہ ہسٹیریا کی حالت میں آجائے گا۔اگرچہ دنیا خطرناک ہے ، لیکن بندر مختلف آوازوں کو سننے کے ل their اپنے بلند حواس کا استعمال کرسکتے ہیں ، جیسے ایک شکاری ، گمشدہ قبیلے کے رکن ، یا کسی بیرونی آدمی کی آواز ، جو کھلاڑی کے قبیلوں میں بھرتی ہوسکتی ہے۔ پرائمیٹ اپنی ذہانت کا استعمال دلچسپی کی مختلف چیزوں کے مقامات کی نشاندہی کرنے اور نئی دریافتوں جیسے نئے کھانے یا اوزار کی شناخت کرنے کے لئے کرسکتا ہے۔ جب کھلاڑی نئی دریافتیں کرتے رہتے ہیں تو ، پریمیٹ زیادہ ذہین اور قابل ہوجاتے ہیں ، اور نئی مہارتیں جیسے پتے کو بستر بنانے اور دواؤں کے پودوں کو خود کو ٹھیک کرنے کے لئے استعمال کرنا غیر مقلد ہیں۔  اگر کھلاڑی کا کردار مر جاتا ہے تو ، کھلاڑی دوسرے قبیلے کے رکن کو کنٹرول کرنے میں تبدیل ہوجائیں گے۔  اگر قبیلے کے تمام افراد ہلاک ہوجاتے ہیں تو نسب معدوم ہوجاتا ہے اور کھلاڑیوں کو کھیل دوبارہ شروع کرنے کی ضرورت ہے۔ [7

اجداد: ہیومن ہائڈ اوڈیسی

کھلاڑی کا ہدف یہ ہے کہ اس قبیلے کی بقا کو یقینی بنانا ہے کیونکہ یہ آہستہ آہستہ تیار ہوتا ہے اور ایک نئی نسل بن جاتا ہے۔ جب قبیلہ بڑھتا جاتا ہے تو ، کھلاڑی دوسرے کرداروں جیسے ایک نوزائیدہ ، بالغ ، بزرگ ، اور ماں کو اپنے بچے کو ساتھ لے کر چل سکتے ہیں۔ جیسا کہ قبیلہ آہستہ آہستہ پھیلتا ہے ، کھلاڑی کا کردار معاشرتی کام انجام دے سکتا ہے جیسے اس قبیل کے ممبروں کو ایک ساتھ شکار کرنے کے لئے بلایا جائے۔  جب ایک صحرا سو رہا ہے ، کھلاڑی پرائمیٹ اعصابی نظام کی ترقی کرکے نئی صلاحیتوں کو کھول سکتے ہیں ، جو مہارت کے درخت کی طرح کام کرتا ہے۔ یہ مہارتیں ، جیسے دونوں ہاتھوں کو استعمال کرنے اور سیدھے کھڑے ہونے کی صلاحیت ، ارتقا کی سہولت فراہم کرتی ہیں۔  چونکہ پرائمیٹ پیدا ہوتے ہیں ، انلاک ہنروں کو آنے والی نسلوں تک پہنچایا جاتا ہے۔ [2] کھیل 40 سے 50 گھنٹے طویل ہے ، اور اس نے آٹھ لاکھ سالوں میں اس قبیل کے ارتقا کی دستاویز کی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *